Crește poziția site-ul tău în Google prin link-uri naturale. Să apari pe prima pagină de căutare în Google nu este un lucru ușor, dar nici imposibil!

Câștigă avantaje SEO pentru o mai bună clasare a site-ului tău în paginile cu rezultate ale căutărilor Google cu ajutorul legăturilor plasate în articol.

 

De ce să alegi un advertorial? Pentru că sunt corelate cu creșteri de vânzări, dar și cu mărirea traficului site-ului tău. Linkurile rezultate din advertoriale vor îmbunătăți rezultatele în căutările Google. Apariția pe diferite site-uri tematice vor spori notorietatea brandului tău.

Beneficiile publicării de advertoriale pe Ecomdir.ro:

  • SEO – Acest tip de advertoriale reprezintă cea mai puternică unealtă de creare a linkurilor. O campanie de optimizare SEO va fi una de succes dacă ​articolele SEO sunt publicate împreun​ă​ cu backlink-uri cu ancore pe cuvinte-cheie relevante. Linkurile din advertorialele aparute pe Ecomdir.ro sunt toate link-uri do-follow.
  • Promovarea brandului sau brand awareness – printr-o serie de advertoriale poți să-ți promovezi cu succes brandul, magazinul on-line sau sa-ți construiești o imagine bună. Dacă conținutul advertorialelor este de calitate si autentic, nu facem altceva decât să promovăm afacerea ta într-un mod natural
  • Generare vânzări sau lead-uri – în urma publicării advertorialelor, crește numărul de vizite pe site-ul tău, care duce inevitabil la la creștererea numărului de comenzi sau lead-uri
  • Articolele au efect și pe termen lunk – advertorielele nu se șterg de pe site, doar la cererea ta.

Câteva sfaturi pentru a crea un advertorial de succes:

  • Lungimea articolului sa fie intre 400 și 800 cuvinte. Motoarele de cătare indexează cu succes și articole mai lungi și de calitate, însă cititorii se sperie de advertoriale mult mai lungi.
  • Folosește bold, italic sau subliniează cuvintele cheie, frazele cele mai importante, dar să nu duci în extrem acest lucru.
  • Un advertorial bun trezește interesul clientului pentru produsele/serviciile tale. Un advertorial bun trebuie să conțină cel puțin 70% din conținut prezentarea beneficiilor, modul de utilizare, sfaturi și alte prezentări utile și maxim 30% text de vânzare directă.
  • Dacă-i posibil, pune imagini unice în articol, imagini realizate de tine sau de echipa ta.
  • Un video încorporat în text, ajută mult. Oamenii rămân cu mai multe informații din videoclipuri decât din texte.
  • Call to action. Nu uita ca printre rânduri și mai ales la sfârșitul articolului să-ți îndemni cititorii să se aboneze, să-ți dea like-uri, să urmeze linkul spre magazinul tău, etc.

Dacă ți-a plăcut articolul și dorești ca advertorialele tale originale să apară pe ecomdir.ro și să te ajută la vânzări sau generare de lead-uri, trimite-ne acum articolul tău. Ideal ar fi să fie editat în Word sau Open Office si impreuna cu eventualele poze să le compresezi in zip sau rar. Așa sau fișierul doc poți atasa în formularul de mai jos.